Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2007 23:03 - Защо да правим упражнения, не може ли да се упражняваме с купа чипс пред телевизора?
Автор: kalanetika Категория: Спорт   
Прочетен: 721 Коментари: 0 Гласове:
0



Искам да споделя с вас, днес какво ми се случи. Срещнах една позната, която не бях виждала отдавна, заговорихме се как сме, как я караме и така стана въпрос за моята каланетика, че организирам група и я поканих да се включи, защото преди това ми каза, че няма волята да играе сама в къщи. Обясних и какви са условията и упражненията много на бързо. И започна вечното оправдание с това, че нямала време, че имала толкова много работа, че била толкова изморена. И аз и казах, добре, значи се чувстваш страхотно в своето тяло и нямаш нужда от допълнителна физическа дейност, а тя ми отговоря, Не вярно, чувствам се толкова изморена и искам да сваля, някое и друго кило, но......................!

Мисля че знаете какъв е отговорът: Мързи ме! 

Уф, този пусти мързел, някои хора, направо ще умрат от него!!! Толкова много жени се влюбват в този мързел - просто забравят за себе си и предпочитат да седнат пред телевизора с купата чипс или семките - толкова да ги мразя!!!

И така моята позната си призна, каква е причината да се изостави, но аз няма да я оставя на мира, а ще и покажа че със съвсем малко усилия, може да постигне чудеса със собствено си тяло и то наистина само за няколко часа с КАЛАНЕТИКА! 



Тагове:   купа,   може,   чипс,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kalanetika
Категория: Спорт
Прочетен: 19704
Постинги: 4
Коментари: 5
Гласове: 43
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031